Elfogadó nyilatkozat: Hozzájárulok, hogy a webáruház cookie-kat tároljon a számítógépemen a jobb élmény érdekében.
A részletes adatkezelési tájékoztatót ide kattintva érheti el.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Mennyibe kerül a szállítás?
A kiszállítás díja 5.000,- Ft alatti vásárlás esetén 1290,- Ft,; 5.000,- 10.000,- Ft vásárlási összeg között 990,- Ft; 10.000,- Ft feletti vásárlás esetén Ingyenes!

Milyen fizetési módra van lehetőség?
Webshopunkban utánvétes fizetésre van lehetőség, a csomag átvételekor a futárnak.
Személyes átvétel esetén az üzletben készpénz vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Mennyi a szállítási idő?

A termék szállítási ideje 1-3 munkanap. Amint átadjuk a csomagot az MPL futárszolgálatnak, e-mail értesítőt küldünk.

Tudok-e regisztráció nélkül rendelni?

Regisztráció nélkül is lehet rendelést leadni.

Kérhetem-e a csomagot postán maradóra?
Igen, csak annyit kell tennie, hogy a rendelés leadásánál válassza a postán maradó opciót és ki tudja választani az Önnek megfelelő postát.
E-mailben értesítjük a csomag feladásáról, amely tartalmazza a csomag számát, így Ön nyomon követheti a csomagja útját. A csomagot a postán 5 munkanapig tudja átvenni.

Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?
A termékek alatt megtalálható a mérettáblázat, ha kérdése van forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, vagy telefonon.

Szeretném a terméket kicserélni, nem lett jó a méret, hogyan tehetem meg?

Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, vagy nem lett jó a méret, van lehetőség a cserére. Írja meg e-mailben (60mph.webshop@gmail.com) mit szeretne mire cseréltetni és nincs más dolga, mint becsomagolni a terméket, amit nem kell megcímeznie. Cipőcsere esetén kérjük valamilyen papírba csomagolja bele a cipősdobozt, mivel a doboz a termék tartozéka.  Amikor a futár viszi az új csomagot, viszi majd magával a címkét, amit felragaszt és Ön fizeti a szállítás díját és a különbözetet(ha van) és csomagot cserél vele. A csomagcsere díja: 1500,- Ft.

A terméket reklamálni szeretném, mi ilyenkor a teendő?

A vásárló köteles a reklamációt haladéktalanul közölni e-mailben és a termékről fényképet küldeni, és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Visszaküldhetem a terméket?
Webáruházunk vásárlóit megilleti az elállás joga, a termék kézhezvételétől 14 naptári napon belül. Elállás esetén a terméket vissza kell küldeni a címünkre, utánvéttel küldött terméket azonban nem veszünk át. Az elállást nem kell megindokolni, az áru értékét a visszaküldés után 14 napon belül visszautaljuk. Részletek az Általános Szerződési Feltételekben.

Még több kérdése van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.